new design


KOMMENTARER
Sandra

Tycker det blev jätte bra =) Fräscht och fint blev det=) Tänkte fråga dig om du har lust och tid att hjälpa mig med min design? Om det inte är för jobbgit för dig d.v.s. Jag vill och har velat byta deisgn på min blogg jätte länge nu..men har ingen aning om hur man gör eller så..och så har jag inte photoshop eller liknande på min dator..vill ha en personligare bloggdesign=P Så vad säger du kusin?

2010-03-22 @ 20:12:12
URL: http://sandyf.blogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0