BESLUTSÅNGEST


KOMMENTARER
Amanda

Mitt tips är helt klart ett par boots ifall du inte redan äger ett par, de är perfekt då du både kan använda den i höst - vinter och i vår. Samtidigt som det är hur snyggt som helst och du slipper frysa fötterna utav dig!

2011-08-28 @ 11:48:52
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/
matilda

jag hade också problem först. inte med att bestämma utan snarare hitta de perfekta. men jag skulle vilja säga såhär: du känner när du hittat de som du ska ha! man ska liksom inte behöva välja, de ska kännas självklart och inte finnas några andra alternativ ;)

2011-08-28 @ 11:57:04
URL: http://fashionbible.blogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0