LOAFERS


KOMMENTARER
Anna Sevo

Hej och så kul att du kikade in till oss på halens.se och hittade några godingar. Ett tips till nästa gång du bloggar om oss är att länka tillbaka.



Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:

1. Skriv ett blogginlägg

2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!

3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se



Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.



På så sätt lockar du våra kunder att läsa just din blogg då du hamnar under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.



Trevlig tisdag på dig önskar Anna från Halens

2012-01-03 @ 15:51:57
URL: http://blogg.halens.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0