YOUR OPINION


KOMMENTARER
Anonym

mer av dig eftersom att du är så himla snygg och mer outfits!

2011-06-08 @ 15:31:14
jessica

jag tycker din blogg är toppen! kul med alla tipps du ger och all inspiration. kan inte komma på något som är dåligt haha!



Och just det! hur stort kuvert gjorde du efter på väskan och är det okej att sy en liknande?

KRAM

2011-06-09 @ 17:47:23
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0