HIGH NECK II


KOMMENTARER
Rebecca

Röntgen?! Vad har hänt? Hoppas det blir positivt svar!

2011-10-06 @ 16:42:12
Blopparna - Alexandra

SV: Förstår precis vad du menar, och det är givetvis något som vi kommer att tänka på. Vi vill ju skapa en mode- och bloggcommunity som är till för alla, alla ska ha lika stor chans att synas. Kommer finnas många tillfällen för de lite mindre, men ack så duktiga, att få synas!



Glöm inte att du redan nu kan registrera dig via e-post på hemsidan så att du blir påmind om när det är dags. Annars går det att följa oss på facebook! Tusen tack för ditt tips :)

2011-10-06 @ 19:29:59
URL: http://blopparna.blogg.se/
Nora

Hej Nathalie! Jo jag undrar vad för photoshop du använder och vart du fick tag på det? För min test version gick precis ut :( Tacksam för svar!

2011-10-06 @ 20:04:01
URL: http://noradistricts.devote.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0