YOU MAKE ME CRAZY


KOMMENTARER
lidde

haha fick till ett supersött motiv ;) ha det så härligt i Stockholm och shoppa loss! <3

2012-06-16 @ 13:54:38
URL: http://panam.devote.se
Elin

Var du också i stockholm idag? Jag med!
Trist väder, men hittade massa fina saker!
Hittade du något?:)

2012-06-16 @ 21:39:28
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se/
Anna

Hej! Var du på puls på studentveckan? Tyckte jag såg dig! :) festar du mycket? Har fått för mig att jag sett dig på flera fester...

Svar: Haha jag var verkligen inte på puls under studentveckan och går aldrig dit för den delen heller, så antar att jag har en dubbelgångare eller nått ;)
blingstyle.blogg.se

2012-06-23 @ 09:13:13

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0