MAIL FROM HONGKONG


KOMMENTARER
alicia

Åh, en sådan vill jag också ha! Vet du om den passar till Nikon d3100 som inte har en sådan där sökarsak? Eller, det kanske blir lättare om jag får namnet på sidan så kan jag läsa om det, eftersom du har en Canon och inte en Nikon och har säkert bättre koll på det förstnämnda! Haha!



Måste även säga att din nya kofta är grymt snygg, skriver det här så att jag inte kommenterar varje inlägg så att du tror att jag är värsta stalkern. Oj vilken lång kommentar det blev...:)

2012-05-24 @ 19:05:02
URL: http://flugsvampar.blogg.se/
Sandra

åhh, är den bra? vart är den ifrån?

2012-05-24 @ 21:00:50
URL: http://fifthmarchs.blogspot.com

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0