GLITTER


KOMMENTARER
Amanda Grahn

Sv: Halloj! Absolut, jag fixar det. Trodde helt ärligt jag hade slängt in en längt eftersom jag dels, hade det i tanken hela tiden att jag skulle göra det. Och dels, för att jag alltid gör det vilket du även kan se på tidigare inlägg. Klumpigt av mig att missa. Men jag slänger in en länk på det där inlägget inom någon timme. Ska inte heller upprepas! Kram :)

Svar: Bra, kram! :)
blingstyle.blogg.se

2012-10-29 @ 17:25:54
URL: http://blogg.st.nu/amandagrahn
Ida

I like it, köpte själv ett par glitterstrumpbyxor idag!

Svar: Åh, glitter är så fint i vintermörkret!
blingstyle.blogg.se

2012-10-30 @ 23:06:14
URL: http://idasivertsson.blogg.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0