create


KOMMENTARER
Winnie

oh ja! Kan inget annat än att hålla med. Tycker än att det är onördigt att handla lite kortare tröjor och si så där nu när det ändå är så himlans kallt ute. Men hoppas verkligen att våren springer in snart :)



Åhh.. Fina tyger. Jag brukar själv vilja ta fram tyger och försöker klura ut något jag kan göra med dem men kommer aldrig på något :(

Har du förresten något tips vad man kan göra med resten av avklippta jeans? Då menar jag bara självaste ''benen'' som blir över när man klippt jeans till shorts. Tycker det är så onördigt att slänga det!!

2010-02-23 @ 21:42:48
URL: http://styles.webblogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0