knivigt läge


KOMMENTARER
clara

grymma skor!

2010-03-27 @ 16:26:43
URL: http://byclara.devote.se
Winnie

Tycker att du ska lämna tillbaka klänningen, för jag själv tycker inte att den är värd några hundralappar när man lika gärna skulle kunna ta fram någon gammal tygbit och sy en egen mycket snyggare dessutom.



Skorna var fantastiska, men om dom satt trångt tycker jag inte att du ska behålla dom! :) speciellt inte om dom var dyra.

2010-03-28 @ 20:40:48

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0