BU ELLER BÄ


KOMMENTARER
Carolina

Det handlar väldigt mycket om vad man känner sig bekväm i - På Hanna ser man att hon är bekväm i dem och då blir hon automatisk snygg i dem (man kan liksom gå omkring i svarta soppåsar och få det snyggt).



Känner du dig inte bekväm i dem så kommer det att synas. Däremot så tycker jag att byxorna i skitsnygga men i slutändan är det du som har på dig dem :)



Har många klädesplagg som jag inte "vågade" ha på mig förut för jag gick i en klass där man fick kommentarer så fort man inte gick i shorts och linne. Nu när jag har på mig dessa plagg får jag hur många komplimanger som helst :)

2011-07-03 @ 19:23:27
matilda

kör ba! så jävla snyggt tycker jag!

2011-07-04 @ 00:04:45
URL: http://fashionbible.blogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0