dagens


KOMMENTARER
Madeleine Andersson

Hej, lust att lägga ut din långklänning från lindex på tradera? letat efter en sån:)

Svar: Jag tycker verkligen om min långklänning och är inte helt säker på om jag vill sälja den. Den används inte jättemycket men det är ett plagg jag inte jättegärna vill göra mig av med. Håller tummen för att du förhoppningsvis hittar en liknande ! :)
blingstyle.blogg.se

2012-08-27 @ 16:03:06
Madeleine

lust att lägga ut din långklänning från lindex på tradera? letat efter en sån:)

2012-08-27 @ 16:05:20

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0