hår


KOMMENTARER
Sara

Älskar hennes hår!



Ja, det är klart. Till vardags blir det definitivt för mycket, jag tänkte mer på lite festligare tillfällen :) I och för sig tycker jag personligen att till vardags kan det mesta bli för mycket,men det är som du säger. Fritt ram för en själv att välja, för det hade nog vart rätt tråkigt om alla gjorde precis likadant!

2010-10-27 @ 12:46:44
URL: http://sarajohansson.nu

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0