MITT OKTOBER


KOMMENTARER
Elin

Var har du tagit vägen? Bloggar du någon annanstans som jag missat? Vi saknar dig! :)

Svar: Hej Elin,
Det var ett tag sedan jag var inne här så förlåt för mitt sena svar. Anledning till min frånvaro på bloggen har att göra med att livet tyvärr, just nu, är lite för stressigt och lite för rörigt för att jag ska kunna blogga helhjärtat. Att blogga är bara en av dem sakerna som tar onödigt mycket tid när man behöver den någon annanstans och dessutom känner jag att min inspiration inte riktigt har funnits där 100 procent den senaste tiden. Men jag är inte borta för alltid, jag lovar. Så snart stressen har lagt sig så är jag återigen tillbaka med nya och roliga inlägg! Kram!
blingstyle.blogg.se

2012-11-26 @ 21:49:25
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se
Jennifer

Hej! Vill du ha 50 foton framkallade helt gratis? Det enda du behöver göra är att kommentera din mailadress i mitt senaste inlägg, så skickar jag en inbjudan till dig via photobox :-)

Ha en fin dag!

2013-01-10 @ 17:50:46
URL: http://jenniferl.webblogg.se
BYSOFIA


BYSOFIA.SE - Läs bara om du vill!
Delar med mig av min livshistoria hur jag lever idag med min svåra sjukdom som jag drabbades av som liten. Hur vi gick igenom när huset brann ner och hur vi började om från ruta ett, hur lillebror klarade hjärtsjukdomen och det värsta av allt hur jag klarar mig igenom min Fars bortgång på bara för ett år sedan av hjärntumörer som tog hans liv på bara fem veckor! - FUCK CANCER!

Mitt stora intresse för mode som jag delar med mig i outfits, inspiration, vardag och hur jag frilansar som modell och mitt senaste uppdrag för Nelly.com. Hoppas du hittar något du gillar och att vi ses i bloggen.

Instagram - Sofiahanden

2013-02-20 @ 18:55:12
URL: http://bysofia.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0