VARDAGSPUSSEL


KOMMENTARER
Mia-Maria

Hej!
I april 2010 lade du in en bild på en fin elefant och jag skrev ett inlägg där men du kanske inte ser det nu?? Jag undrar om du vill sälja den ringen till mig?
Man kan säga att jag blev superförtjust i den.. 🐘❤Hör av dig om du har lust att göra det..
Vänliga hälsningar, Mia-Maria

Svar: Hej Mia-Maria! Jag hade jättegärna sålt ringen till dig om det inte vore för att jag faktiskt inte äger någon. Inlägget du syftar på var bara ett inlägg om en ring jag då gärna hade velat haft. Det blev aldrig någon ring för min del, men håller tummen för att du lyckas hitta den på annat sätt. Kram, Nathalie!
blingstyle.blogg.se

2012-09-18 @ 16:51:03
Mia-Maria

Hej igen och tack för att du tog dig tid att svara! Då ska jag söka vidare efter "min" ring :0)
Vänligen, M-M

2012-09-18 @ 17:58:29
Fotograf Annie

Lycka till med pusslandet och glöm inte bort att andas mitt i allt :)

Svar: Tack så mycket för omtanken och jo ibland behöver man bli påmind av andra att ta det lite lugnt. Kram!
blingstyle.blogg.se

2012-09-20 @ 20:20:00
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0