REVLON NUTRI COLOR CREME


KOMMENTARER
Amanda

Jag kan! Det funkar verkligen super och ger håret både glans och bättre hållbarhet av färg! Jag har dock aldrig testat att bara använda själva schampoot, utan jag har alltid färgat eller slingat och sedan använt mig av det där för att hållbarheten ska bli bättre! Och i det syftet rekommenderar jag det!

2011-07-16 @ 21:41:37
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/
Maggie

Jag har ju hela håret rött nu och använder en sådan och den är skit bra! stärker färgen och man behöver inte färga håret lika ofta. =)

2011-07-17 @ 00:46:55
URL: http://payasa.devote.se
..

har hört att de är mycket bra : D

2011-07-17 @ 21:29:14

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0