COLOR ME


KOMMENTARER
Linnea

Jag älskar också H&M's nagellack! :) Sjukt prisvärt och bra kvalité! Jag ska helt klart införskaffa de på översta raden! Jag har O.P.I. s Rainbow Connection, men kan inte låta bli att köpa även detta när det är så billigt! :)

De på nedersta raden har också sjukt fina färger, fast jag tycker att 16 ml är på tok för mycket, man hinner inte använda upp det innan det blir dåligt. Fast det kanske inte har någon betydelse när det är så påss billigt! :)

2012-02-13 @ 16:06:28
URL: http://madebylinnea.devote.se

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0