THREE THINGS


KOMMENTARER
Angeliqa

Jag vill ha den där väskan! ;D



Och ta det lugnt. Du gör ett superbra jobb med bloggen din, som du alltid har gjort! You have nothing to worry about! Det går upp och ner för oss alla.

2012-03-11 @ 21:03:06
URL: http://angekarlsson.devote.se
Siri

Hej,

jättefina armband på sista bilden! Var kommer de ifrån? Och var kommer hårklämman på mellan bilden från? :)

/S

2012-03-12 @ 15:40:00
nathalie - en modeblogg

SVAR TILL SIRI:

Jag har ingen aning om vart de finns att köpa, om jag hade vetat det hade jag varit ägare till dem på momangen!

2012-03-12 @ 20:06:03
URL: http://blingstyle.blogg.se/

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0