SHOE ISSUES


KOMMENTARER
Marika

Jag tycker du ska köpa dem högra. Med tanke på att du också vill ha ett par kängor så känns det som att det är roligare med dem andra. Blir lite dubbelt upp med snörning annars. Och precis som du säger så tror jag dem högra är lite mer mångsidiga och funkar till olika looker!

Svar: Tänk vad svårt det kan vara att bestämma sig ibland!
blingstyle.blogg.se

2012-09-06 @ 13:39:50
ida

å vilka fina, dem högra var ju riktigt snygga. lite speciella !

Svar: Ja dem är riktigt snygga, men kan fortfarande inte bestämma mig för vilka jag tycker är finast! Lutar åt de högra men det tåls att fundera på..
blingstyle.blogg.se

2012-09-06 @ 13:55:35
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
annayellowbanana

Fin blogg!! Jag röstar för de högra ;)

Svar: Åh tack så mycket söta du!
blingstyle.blogg.se

2012-09-06 @ 15:32:03
URL: http://annayellowbanana.spotlife.se
Maja Bengtsson

Åh jättefin och bra blogg!! Denna ska jag komma ihåg! Kram xx

Svar: Tack så jättemycket, kul att du gillar den snälla du!
blingstyle.blogg.se

2012-09-06 @ 16:49:24
URL: http://blogbymaja.devote.se
Filippa

måste bara säga att du har en jättefin och inspirerande blogg! :) ett tips, ta de högra! har dem och de är insaaaaaaaane-sköna och funkar till allt, när som helst och var som helst. perfekta helt enkelt! :)

Svar: Tack så jättemycket, kul att du gillar den!
blingstyle.blogg.se

2012-09-27 @ 00:03:50

- Om du vill låna bilder från min blogg ange då att bilden kommer från min blogg.
- Kommentarer som innehåller reklam eller spam tas bort på direkten.
- Anonyma kommentarer kan jag tyvärr inte svara på, ange gärna en e-postadress, så kontaktar jag dig via den.



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0